A Review Of کارشناسی سیار خودرو

Wiki Article

بخش‌های اصلی شامل بدنه، ستون، سقف و شاسی می‌شود. اگر برای این قسمت‌ها مشکلی پیش آمده باشد و آسیب دیده باشند نشانه تصادف شدید اتومبیل است. پس در کارشناسی رنگ و بدنه خودرو باید به این مورد توجه شود. علاوه بر آن خرابی و آسیب دیدگی این بخش‌ها باعث افت قیمت خودرو خواهد شد.

کارشناسان همراه مکانیک با متصل کردن دستگاه دیاگ به خودرو، تمامی خطاها و ایرادهای آن را به‌طور کامل بررسی می‌کنند،.

بسته به میزان آسیب دیدگی بدنه ، کارشناس می تواند با توجه به نقاط مختلف آسیب دیده خودرو قیمت پایین تعیین کند.

در حال حاضر سرویس کارشناسی در تمام مناطق شهر مشهد فعال است. برای ثبت درخواست می‌توانید از طریق فرم کارشناسی خودرو در مشهد اقدام کنید.

هزینه کارشناسی خودرو در قبال خدمات دریافت شده بسیار ناچیز می باشد. این هزینه شامل بخش های متفاوتی شامل تعیین قیمت، بررسی رنگ و بدنه و کارشناسی فنی خودرو می باشد.

کارنامه ارائه‌دهنده خدمات تخصصی خودرو مانند کارشناسی، خرید و فروش، سرویس دوره‌ای و خرید اقساطی است.

تشخیص رنگ و بررسی وضعیت شاسی ماشین از مهم ترین قسمت های کارشناسی خودرو است. در

خیلی راضی‌ام از خدمات کارنامه. چون از شهرستان اومده بودم تهران و جایی رو نمی‌شناختم و به دیوار اعتماد داشتم از توی اپلیکیشن دیوار درخواست کارشناسی دادم. بعدش ماشین رو با خیال راحت‌تری خریدم.

برخی شرایط رنگ کردن اتومبیل در کارخانه و رنگ کردن توسط صافکار متفاوت است و همین مورد سبب متفاوت بودن آن‌ها خواهد شد. ضخامت رنگ کارخانه و ضخامت رنگی که برای ترمیم استفاده می‌شود تفاوت دارد.

کارشناسان در شهر مشهد نیز تمام خدمات کارشناسی مانند کارشناسی رنگ، بدنه و... را به‌طور کامل به کاربران ارائه می‌دهند.

خودرو را بررسی می کند. در این پروسه رنگ و بدنه خودرو، قطعات تعویضی مانند درب

علاوه بر این‌ مشکلات فنی، موتوری، گیربکس و جلوبندی خودرو نیز با تست رانندگی به‌طور دقیق توسط کارشناس فنی مربوطه بررسی و به اطلاع مشتری خواهد رسید.

بعد از انجام کارشناسی برگه‌ای داده می شود؟ قیمت‌گذاری هم انجام می‌شود؟

البته لازم به ذکر قیمت کارشناسی رنگ خودرو بر اساس بازار و نرخ روز متفاوت خواهد بود. همچنین کارشناسی اتومبیل ایرانی از خارجی راحت‌تر بوده به همین دلیل قیمت کارشناس سیار ماشین کمتری نیز دارد.

Report this wiki page